سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ثبت شرکت در دبی

انواع ثبت شرکت در دبی

  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC):

    متقاضیان می توانند با ثبت این شرکت در کشور امارات به هرگونه تبادل داخلی و خارجی و فعالیت های صنعتی بپردازند ولی باید حداقل 51 درصد از سهام شرکت به اسم یک شخص با ملیت کشور امارات باشد یا صرف حمایت مالی از یک شرکت با ریاست یک شخص دارای ملیت کشور امارات شود. تعداد سهامداران نیز باید حداقل 2 نفر و حداکثر 50 نفر تعیین شود.

  • شرکت مشاوره تخصصی حقوقی و مدنی:

    متقاضیانی که در مشاوره حقوقی یا وکالت بین المللی، حسابداری و مشاوره اقتصادی و مالی، پزشکان و متخصصین می توانند یک شرکت با محوریت مشاوره و خدمات تخصصی راه اندازی کنند و همچنین اجازه دارند تا 100 درصد مالکیت شرکت را بر عهده بگیرند البته که لازم است مدارک لازم و کافی جهت اثبات نمودن داشتن آن مهارت خاص مثل سابقه کاری چند ساله مرتبط با مدرک تخصصی دانشگاهی همان رشته را ارائه دهند و در غیر اینصورت شرکت تجاری تلقی شده و دیگر نمی توان صد در صد سهام آنرا به اسم خود شخص متقاضی کرد. همچنین برای ثبت این شرکت باید در اداره توسعه اقتصادی کشور امارات (DED) یک نماینده خدمات محلی با پرداخت حقوق سالیانه و قرارداد کاری رسمی استخدام کند تا از طریق شخص با مقامات دولتی ارتباط برقرار کند.

  • ثبت شرکت از طریق اخذ نمایندگی شرکت های بزرگ خارجی
  • سرمایه گذارانی که مکان دفتر اصلی آنها در هر مکانی خارج از خاک کشور امارات می باشد می توانند در این کشور اقدام به ثبت نمایندگی رسمی کنند و از این طریق اقدام به اخذ اقامت در کشور امارات برای نماینده رسمی خود کنند که البته اثبات نمایندگی قانونی یک شرکت خارجی مستلزم ارائه مدارک و مستندات زیادی از جمله سودده بودن آن شرکت در کشور امارات و همچنین مدارکی در خصوص گردش های مالی مناسب ارائه دهند.

     

    مزایا ثبت شرکت در دبی

معمولاً وقتی تصمیم به انجام کاری می‌گیریم، در اولین گام‌ها مزایای آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر بخواهیم مزایای ثبت شرکت در دبی را بررسی کنیم، علاوه بر سرمایه‌گذاری در کشوری با اقتصاد پایدار می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اخذ اقامت دبی برای متقاضی، شرکا و اعضای خانواده
  • داشتن اجازه کار و زندگی در دبی (برای متقاضی و خانواده‌اش)
  • اجازه تحصیل برای فرزندان
  • امکان سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس (کویت، عمان، بحرین و قطر) بدون نیاز به دریافت ویزا
  • معاف بودن از مالیات برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه
  • امکان استفاده از اعتبارات بانکی و فرصت انجام تجارت‌های بین‌المللی

هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی بسته به اینکه در آنجا آدرس دارد یا نه متفاوت است، هزینه 0 تا 100 برای ثبت شرکت در دبی و پیگیری مربوط به اقامت سه ساله حدودا 60 هزار درهم  است.

اقتصاد قوی امارات و امکاناتی که در اختیار شهروندان خود قرار  داده است، باعث جذب افراد بسیاری برای ثبت شرکت در دبی باشند. با توجه به این‌که متقاضیان می‌توانند با ثبت شرکت در این کشور اقامت دبی را برای خود و اعضای درجه یک خانواده شامل همسر و فرزندان بدست آورند، در این مطلب قصد داریم به شرایط و چگونگی اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تمایل به مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، با ما همراه باشید.

تمامی هزینه‌هایی که قرار است در طی پروسه ثبت شرکت پرداخت شود که شامل هزینه‌های ترجمه اسناد و مدارک، هزینه‌های مربوط به گرفتن مجوز تجارت و تائیدیه‌های لازم، هزینه ویزا و اداره‌ی ماجرت می‌باشد از قبل مشخص می‌ شود. بنابراین نگرانی هزینه‌های پنهان و ناگهانی وجود ندارد.

مدارک و شرایط ثبت شرکت در دبی

اصولا برای ثبت شرکت در کشوری خارجی و دریافت اقامت آن، نیازمند داشتن شرایطی خاص و پیچیده هستید؛ در حالی که ثبت شرکت در دبی چنین نیست. از جمله مهم‌ترین مواردی که موجب محبوبیت این روش شده، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همین‌طور نداشتن محدودیت سنی است.

برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت نیاز است مدارک هویتی خود و خانواده شامل اسکن پاسپورت و ترجمه رسمی کارت ملی و شناسنامه را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا جهت گرفتن تائیدیه اولیه و دریافت مجور فعالیت از وزارت توسعه اقتصادی (DED) امارات اقدام نمایند.

مجوز اولیه  حدودا  7 الی 10 روز کاری زمان خواهد برد. در مرحله بعد برای دریافت مجوزهای لازم، می‌بایست فرم‌های مربوطه را تکمیل نموده و هزینه‌ها را پرداخت کنید.

پس از انجام کلیه امور، یک مجوز اقامت 3 ساله و قابل تمدید برای متقاضی و اعضای خانواده وی صادر می‌گردد که به واسطه آن می‌توانند در این کشور زندگی کرده و از امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوند